Zwroty

Zwroty są możliwe do 14 dni od zakupu produktu. Torebka lub portfel muszą być w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu. Muszą bezwzględnie posiadać oryginalne metki. Zwroty można wysłać firmą kurierską lub Pocztą Polską na adres Kamil Nowicki Piątkowiec 19c 39-308 Wadowice Górne.

Jeżeli chcesz zwrócić lub wymienić torebkę na inną ( w innym kolorze, modelu lub wielkości) po prostu skontaktuj się z nami za pośrednictwem messengera lub poprzez wiadomość e-mail. W niektórych przypadkach jest możliwe dokonanie wymiany bezpośrednio u klienta za pośrednictwem kuriera. Wtedy Kurier przywozi nową torebkę i jednocześnie odbiera starą. Nie zawsze jest to możliwe dlatego prosimy o wcześniejszy kontakt z nami.

Reklamacja

Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu wraz z jego opakowaniem, opisem zawierającym powód reklamacji, danymi kontaktowymi w tym adresem oraz numerem telefonu. Reklamację można wysłać firmą kurierską lub Pocztą Polską na adres Kamil Nowicki Piątkowiec 19c 39-308 Wadowice Górne.

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie fabryczne wady produktu, powstałe na skutek wadliwego przebiegu procesu produkcji. Producenci przewidują maksymalne obciążenie torebek do 2kg. Torebki damskie nie mogą być traktowane jako torby na zakupy lub na laptopa i nadmiernie przeciążane, grozi to fizycznym uszkodzeniem torebki. Tego typu reklamacje nie będą uwzględniane.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.

Do paczki prosimy dołączyć opis wady produktu.

W przypadku gdy  reklamacja została rozpatrzona pozytywnie to produkt zostanie naprawiony, a jeśli naprawa nie jest możliwa przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu na inny w podobnej cenie lub zwrot pieniędzy.

Koszty przesyłki reklamowanego produktu pokrywa kupujący. Przesyłka zwrotna do kupującego z naprawionym lub wymienionym produktem jest pokrywana przez sprzedającego.